loading...
ایستگاه دانش
admin بازدید : 21227 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (1)

این بار می خوام از تکنیک شروع دوستی با خانم‏ها صحبت کنم و از آنجایی که دوست شدن با جن مخالف برای جوانها به صورت یک معضل در اومده ، نوشتن این مطلب و دانستن آن برای جوانها را لازم دونستم!!!

..... خب ، رسیده‏اید به خانم یا دختر ایده‏آل خودتون ! رفتار خوب ، هیکل جذاب و صورت شیرین . می‏روید جلو :
شما: سلام
اون: سلام
شما: اوووم‏م‏م ... معمولا میای ایتجا عزیزم؟
اون: نخیر!
.... شما: خب .... پس .... یعنی ....
هاها .... درسته! آشنا شدن با خانم‏ها راحت نیست ، حتی می‏تونه خجالت آور باشه و روحیه آدم رو هم خراب کنه . اما این کار هم مثل هر کار دیگه‏ای توی زندگی با کمی تمرین ، ابتکار و البته یه ذره استعداد می‎تونه نه فقط به یک کار راحت ، که حتی به یک کار لذت بخش هم تبدیل بشه .
شما وقتی به یک دختر یا خانم می‏رسید باید سه موضوع رو رعایت کنید :
- باعث شوید که اون احساس راحتی کنه .
- تحت ناثیرش قرار بدین .
- شماره تلفن ! ازش بگیرید !.
هر کار دیکه‏ای که بخواهید بکنید ، بستگی به انتخاب خودتون داره ولی این سه قدم مطمئنا برای شروع و ادامه ارتباط شما بسیار حیاتی هستند .

باعث شوید که احساس راحتی کنه
********************************
چرا این اصل مهمه ؟ خب ، دخترها و خانم‏ها بسیار بیشتر از اونی که شما فکر کنید ، مورد مزاحمت آدم‏های بی شعور قرار میگیرند . ( به همین دلیل قدم اول که از طرف شما برداشته بشه ، دختر یا خانم مورد نظرتون خودش رو در وضعیت دفاعی قرار خواهد داد تا بتونه از مزاحمت احتمالی اجتناب کنه .) در این وضعیت اونها معمولا شدیدا تحریک پذیر و بد خلق می‏شوند و این وظیفه اولیه شماست که طرفتون رو از این وضعیت دفاعی خارج کنید . برخوردی دوستانه داشته باشید ، لبخند بزنید و وضعیت رو از نظر احساسی در حالتی مطمئن و آرامبخش نگه دارید . اگر شما عصبی باشید ، هرگز موفق نخواهید شد .
در عین حال به هیچ وجه تلاش نکنید که "مخ‏اش رو بزنید ". این اصطلاح احمقانه برای او این معنا رو داره که شما فقط و فقط دنبال جنبه های فیزیکی هستید . دخترها عاشق معنویات هستند . به هیچ وجه جوری رفتار نکنید که احساس کند که شما فقط و فقط بدنبال ایجاد رابطه با اون هستید . فقط به صحبت کردن ، گپ زدن و شوخی کردن مشغول باشید و اجازه ندهید که طرف احساس کند که شما علاقمند هستید که این رابطه همسشگی باشه . از این نترسید که با نظریه‏های اون مخالفت کنید . جوری رفتار کنید که انگار هرکس دیگری هم با شما مشغول صحبت بود ، همان جوابها را می گرفت . این راز باز کردن سپر دفاعی خانم‏هاست .

تحت تاثیرش قرار بدین
********************************
مطمئن باشید همه آدمها دنبال بیشتر کردن شرایطی هستند که به آنها علاقمندند و کمتر کردن موقعیت‏هایی که آنها را ناراحت می‏کند . اگر در انتهای کار از خانمی شماره تلفن بخواهید با خودش فکر خواهد کرد:
>> آیا جدا دوست دارم که این آقاهه به خونه‏ام زنگ بزنه ؟ آیا دوست دارم باهاش برم بیرون ؟ <<
مطمئن باشید خانم ها فقط و فقط به کسانی شماره تلفن خواهند داد که با آنها احساس خوشحالی کنند .

چگونه خانمها را تحت تاثیر قرار دهیم ؟

خب .... شاید به نظر شما عجیب باشد ولی بهترین روش این است که به او اجازه دهید درباره خودش صحبت کتد ، گفتگو را به سمتی هدایت کنید که او شروع کند از خودش گفتن . اگر طرف شما شروع به صحبت کند و کنترل صحبت را در دست بگیرد ، معنایش این است که هرگز حوصله‏اش از با شما بودن سر نخواهد رفت و در عین حال هر لحظه و هر دقیقه اطلاعات شما از وی و علائق‏اش بیشتر خواهد شد و در نهایت نتیجه‏اش این میشود که شما کمتر حرف بزنید و امکان اینکه یک وقت حرف احمقانه‏ای بزنید که به او بر بخورد ، را نخواهید داشت . با این روش ، شکست غیر ممکن است . هیچوقت این اشتباه را نکنید که با حرف زدن درباره خودتان تلاش کنید تا طرف را تحت اثیر قرار دهید . این کار اصولا عملی نیست .

شماره تلفن‏اش رو بگیرید
********************************
واووووووو ...... لحظه حساس ! به هر حال با هر کس و هر جایی که آشنا شده باشید ، بالاخره لحظه‏ای می‏آید که باید از هم جدا شوید ، نترسید و بپرسید :
>> می‎تونم به نوعی دوباره با شما ارتباط داشته باشم ؟ <<
مطمئنا اگر مراحل قبل را با موفقیت طی کرده باشید درخواست شما را رد نخواهد کرد و شماره‏اش را به شما خواهد داد یا حداقل شماره شما را خواهد گرفت . سعی نکنید خودتان قبل از درخواست وی ، شماره خود را به او بدهید ، فقط وقتی که مطمئن شدید که هیچ راه دیگری نیست ، این کار را بکنید .
برای اینکه احتمال موفقیت خود را بیشتر کنید ، در لحظه‏ای درخواستتان را بگوئید که صحبت هنوز داغ است . بخندانیدش و بعد درخواست خود را مطرح کنید . علاوه بر این ، تلاش کنید دلیلی برای اینکه طرف به شما شماره تلفن بدهد یا به شما زنگ بزند ، پیدا کنید . به جای گفتن : ( می‏تونم شماره شما رو داشته باشم ؟) بگوئید : >> می‏تونم شماره شما رو داشته باشم تا آخر هفته یک قرار شام بذاریم ؟<< یا >> دوست دارم باز هم فرصت صحبت با شما رو داشته باشم . ممکنه شملره شما رو داشته باشم ؟<<
در نهایت توجه کنید که طرح دوستی با یک نفر بازی کردن با احتمالات است . درصدی از خانم‏ها ، مرد ایده‏ال خود را انتخاب کرده‎اند ، درصدی هم هستند که اصولا مایل به دوستی نیستند و درصدی هم فعلا علاقه چندانی به این موضوع ندارند ولی مطمئنا درصدی هم خواهند بود که مایلند با شما دوست شوند . حتی اگر پسر ایده‎آل آنها نباشید ، مشکل چندانی نیست . یادتان باشد که به هر حال تعداد دختر و پسر و زن و مرد در دنیا تقریبا برابر است و در عین حال سلایق هم فرق میکنند . اگر شما مثلا خوش تیپ نیستید ، میتوانید با اخلاق خوبتان ، با صداقتتان و با مهربانی‏تان کسی را پیدا کنید که شما را دوست داشته باشد . یک سر به سایتهای " دوست‏یابی صادقانه" بزنید و ببینید چطور خمه دخترها اولین کلمه‏ای که برای زوج ایده‏ال خودشان نوشته اند : درستکار ، امین ، صادق و رو راست .
احتملا با خودتان بکر میکنید که اینها همه درست ، ولی به هر حال لحظه اول چه جوری سر صحبت را باز کنم ؟ درست است . این سخت‏ترین بخش کاز است . هیچ راه صد در صد مشخصی برای اینکار وجود ندارد ، اما تلاش کنید شروع کار ، یک شروع ساده ، غیر تهاجمی ( که طرف احساس ناراحتی یا عدم امنیت نکند ) ، باشد . توضیح می‏دهم :

یک جمله خوب برای شروع
********************************
چرا اینقدر بی‏حوصله به نظر میای ؟ ، چرا ناراحت به نظر میای ؟ یا چرا اینقدر شاد و خوشحال به نظر میای ؟ و جمله‏های مشابه . با اطمینان این جملات را بگوئید . آنها را واضح تلفظ کنید و لبخند هم داشته باشید با حالتی که علاقه شما را در صورتتان نشان دهد ، موفق خواهید شد . امتحان کنید .... از تاثیر گذاری‏اش تعجب خواهید کرد . متاسفانه ما ایرانیها عادت کرده‏ایم با توهین حرفایمان را شروع کنیم . ( بی ظرفیتی متلک پرانها و بی فرهنگی‏ای که با اینکار خود نشان میدهند ،‌ که دیگر جای خود دارد ).
شما مهربان باشید و اطمینان بخش . جملات بالا به دو دلیل بسیار مهم مؤثر هستند :
اول : جمله شما ، محتاج پاسخی باز است ، یعنی یک بله یا نخیر جواب شما نیست . حتی اگر طرف‏اتان بخواهد شما را رد کند ، مجبور است چیزی شبیه به این بگوید : نه ناراحت نیستم ..... شما اینطور فکر می‏کنید ، یا حتی به شما مربوط نیست . در مورد پاسخ اول که ادامه صحبت منطقی است و در مورد دومی میتوانید بگوئید : ببخشید که مزاحم شدم . احساس کردم ..... و ..... و سئوالات خود را ادامه دهید .
دوم : این گونه جملات باعث میشوند که طرف شما احساس راحتی کند و در عین حال اینها جملات معمولی نیستند . حتی مطمئن ترین دخترها و خانم‏های بی علاقه هم وسوسه خواهند شد که سرشان را برگردانند و نگاهی به شما بیندازند .

**************************************************
یک کلمه حرف با خانم‏هایی که این مطلب را خوانده‏اند
**************************************************
شما هم سختگیر نباشید . همه پسرها مزاحم نیستند . پسر ها هم مثل شما احساسات دارند . به جای طرد اونها سعی کنید بهشون آموزش بدهید که به چه چیزی علاقمند هستید و برای ارضای نیازهای عاطفی / جسمس شما چکار باید بکنند . پسرهای 18 سال ، بزرگ شده‏اند و در بهترین حالتها هم بعد از هفت سالگی با هیچ دختری رابطه دائم نداشته‏اند و در طول چندین سال اخیر عمرشان هم احتمالا فکر و خیالات احمقانه مذهبی در مورد اعمال فیزیکی و دختران در ذهن آنها جا انداخته‏اند . این وظیفه شماست که به آنها آموزش دهید که چه چیز خوب است و چه چیز بد . چه چیزی عاشقانه است و چه چیزی سودجویانه . بقول بهروز وثوقی دز فیلم گوزنها >> اگه بیسواد شدیم ، کسی نبود سواد یادمون بده . <<
موفق باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 1,388
  • بازدید سال : 5,023
  • بازدید کلی : 34,920