loading...
ایستگاه دانش
admin بازدید : 16 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

1- روش جوادی:
یه بار یه جایی که توی دید طرف باشه و بتونه با دو تا شلیک خودشو بهت برسونه یهو غش می کنی و ولو می شی کف زمین. پس از چند دقیقه هذیون گفتن راجع به اینکه پسر پسر اصغر قصاب اومده خواستگاریت اما تو نمی خواهی به اون شوهر کنی/ مثلا به ضرب آب قند به هوش می آیی و وقتی چشمت به طرف می افته یهو بغضت می ترکه و د گریه. وقتی خوب گریه هاتو کردی و پاشدی که بری طرف کلی اصرار میکنه که برسونت.اما از اون اصرار و از تو انکار.خلاصه راه می افتی که بری اما یجوری راه میری که مطمئن بشی طرف می تونه تا خونتون تعقیبت کنه... تا اینجا تو کار خودتو کردی اما از اینجا به بعدش دیگه با اوس کریمه.

 

admin بازدید : 24 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

هنگام عبور از خيابان 

خانم ها : سمت راست را نگاه مي كنند . 
سمت چپ را نگاه مي كنند. 
از خيابان رد مي شوند . 
آقايان : 
سمت راست را نگاه مي كنند ، ماشين مي آيد . 
فاصله ماشين با خودشان را با چشم اندازه ميگيرند و چون همگي راننده هاي قابلي هستند با سرعت وارد خيابان مي شوند . 
راننده به شدت ترمز مي كند . مرتيكه مگه كوري ( راننده مي گويد ) 
در حالي كه از روي ميله هاي وسط خيابان مي پرد مي گويد : كور خودتي گاري چي !!!!!!! 
بدون اينكه سمت چپ را نگاه كند مي دود آن سمت خيابان . 
هنوز هم صداي بوق ماشينهايي كه به خاطر اين آقاترمز كرده اند به گوش ميرسد .

 

admin بازدید : 40 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مقدمه:
نیاز روز افزون به پویایی کارها ، استفاده از تجهیزاتی مانند تلفن همراه ، پیجرها و ... به واسطه وجود شبکه های بی سیم امکان پذیر شده است.
اگر کاربر یا شرکت یا برنامه کاربردی خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختیار داشته باشند شبکه های بی سیم جواب مناسبی برای آنها ست.

این مقاله دربخش های مختلفی ارائه میشود، در بخش حاضر فقط به بیان کلیاتی در رابطه با شبکه های بی سیم و کابلی پرداخته شده است. در بخش های بعدی به جزئیات بیشتری در رابطه با شبکه های بی سیم خواهیم پرداخت. با این مقاله در سایت سرزمین دانلود با ما همراه باشید.

 

admin بازدید : 37 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
هوش مصنوعی، شاخه‌ایست از علم كامپیوتر كه ملزومات محاسباتی اعمالی همچون ادراك (Perception)، استدلال(reasoning) و یادگیری(learning) را بررسی كرده و سیستمی جهت انجام چنین اعمالی ارائه می‌دهد.
هوش مصنوعی، دانش ساختن ماشین‌‌ ها یا برنامه‌های هوشمند است. همانگونه كه از تعریف فوق-كه توسط یكی از بنیانگذاران هوش مصنوعی ارائه شده است- برمی‌آید،حداقل به دو سؤال باید پاسخ داد:

 

 

 

admin بازدید : 858 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

آتوسا یا آتش‌سا(۵۵۰ تا ۴۷۵ پیش از میلاد مسیح) از شهبانوهای ایران بود. وی دختر کورش کبیر، و خواهر خوانده کمبوجیه، و همسر دو پادشاه هخامنشی کمبوجیه و داریوش یکم، و مادر خشایارشا بود.

آتوسا در زمان حکومات خشایارشا، زنده بوده است.

آتوسا زن آسمانی و زمینی ایران قدیم

 

admin بازدید : 143 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

حَوّا (در عبری: חַוָּה به معنی زنده یا زندگی) بر پایه اساطیر سامی نخستین زن و دومین انسان آفریده شده توسط خداوند می‌باشد. آدم همسر او است.
در روایات تورات و تلمود خدا وی را از دنده آدم آفرید. بر اساس عهد عتیق؛ چون حوا نخست از میوه درخت معرفت نیک و بد خورد، بین نسل او و مار (ابلیس) دشمنی ابدی به وجود آمد، دچار درد زایمان گردید و شوهرش بر وی تسلط ابدی یافت. در ادیان ابراهیمی حوا و آدم فرزندانی به نام‌های هابیل، قابیل، اقلیما، لوذا، شیث، یافث و ... داشتند.
اسطوره‌شناسان، تیامات در اساطیر سومری را ریشه حوا می‌دانند.
در روایاتی لیلیت نخستین زن آفریدهٔ خدا بود که همسر آدم نیز شد.

admin بازدید : 146 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

در 29 دسامبر سال 1972 ، هواپیمایی با شماره ثبت N310EA متعلق به شرکت هواپیمایی Eastern Airlines از شهر نیویورک و با 178 مسافر به پرواز در آمد. اما پایان خوشی در انتظار این هواپیما نبود چرا که در نزدیکی ارتفاعات «ایور گلیدز » در ایالت فلوریدای آمریکا سقوط کرد.

امدادگران و ماموران امنیتی سریعا به محل حادثه اعزام شدند و تعدادی از مسافران را در حالی که هنوز زنده بودند پیدا کردند. از بین مسافران 77 نفر نجات یافته و 99 نفر جان باخته بودند.در میان مجروحین کاپیتان » باب لوفت « خلبان هواپیما و کمک خلبان «دون ریبو» شناسایی شدند اما در راه انتقال به بیمارستان هر دو جان خود را از دست دادند.

پس از چند هفته مواردی از رویت شبح این دو نفر و تعداد دیگری از جان باختگان حادثه پرواز 401 توسط خدمه پرواز همان شرکت گزارش شد.

- نتیجه تحقیقات :

 

admin بازدید : 20 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Answer the phone by LEFTear 
برای صحبت با موبایل از گوش چپ استفاده کن

Do not drink coffeeTWICE a day
روزانه بیش از دو فنجان قهوه ننوشید.

Do not take pills withCOOL water 
قرص و داروها را با آب خیلی سرد تناول نکنید.

Do not have HUGE meals after 5pm
بعد از ساعت 5:00 عصر از خوردن غذای چرب خوداری کنید.

Reduce the amount of TEAyou consume
مصرف چای روزانه را کم کنید

Reduce the amount of OILYfood you consume
از مقدار غذای چرب و اشباع شده با روغن در وعده های غذایی کم کنید

Drink more WATER in the morning, less at night

 

admin بازدید : 209 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

آب مقدس (Sacred Water)


نوشته‌شده به دست ufolove
سخنرانی درونوالو ملشیزدک – سال 1999

.

“کشف یک نوع آب جدید”

در حدود ده سال پیش در ترکیه، گروه کوچکی از استادان بسیار مسن صوفی بودند که ذکرهای (Zikhr) نیرومندی زمزمه می کردند. آنها آرام و بی صدا هستند و هیچ کس در مورد آنها چیزی نمی داند. آنها چیزی را خلق کرده اند که انسان هرگز ندیده است.
یکی از مردان این گروه، پا پیش گذاشت. او نیز یک استاد صوفی است و 78 سال سن دارد. او حدوداً 40 ساله به نظر میرسد و همینطور هم احساس می کند. شما هرگز نمی توانید بفهمید که او مسن تر است. او مقداری آب به دنیا اهدا کرد. آبی که بشر هرگز ندیده است. او گفت :»این برای شفای دنیاست». این آب به نظر زنده و خدا آگاه می رسد و اثرات متفاوتی بر چیزهای مختلف دارد.
تحقیقات شروع شد و دریافتند که هر گاه این آب را به یک دریاچه یا رودخانه ی آلوده اضافه می کنند، به سرعت طی معمولاً 3 یا 4 روز، تمامی دریاچه کاملاً از آلودگی پاک می شود، مانند 1000 سال پیشش می شود. حتی رسوبات و هر چیز درون آن. در یکی از آلوده ترین خلیج های دنیا که تاریک و پر از حبابهای کثیف است، این آب را استفاده کردند. طی چند روز، خلیج کاملاً پاک و تمیز شد.

 


admin بازدید : 19 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

چرا موقع خندیدن گریه می کنیم؟

کارشناسان هنوز علت آن را نمی دانند اما یک نکته به نظر می رسد و آن اینکه خندیدن و گریه کردن شبیه واکنش های روانشناسی است.

روبرت پرووین روانشناس دانشگاه مریلند می گوید : هر دو آنها زمانی اتفاق می افتد که احساسات تا حد زیادی تحریک می شود. لی دووفنر استاد دانشگاه میامی و چشم پزشک انستیتو باسکون می گوید : معمولا گریه با ناراحتی همراه است اما گریه کردن یک واکنش پیچیده ترِ انسان است. اشک با احساسات مختلفی تحریک می شود ازجمله : درد، ناراحتی و در بعضی موارد خوشحالی بیش از حد.

وقتی چنین اتفاقی افتاد، بسیار خوب است زیرا هر دو خندیدن و گریه کردن با بی اثر کردن هورمون کورتیزول و آدرنالین، استرس را از بین می برد. بنابراین اگر موقع خندیدن گریه کردید، شانس به شما رو کرده است.

 


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 1,343
  • بازدید سال : 4,978
  • بازدید کلی : 34,875