loading...
ایستگاه دانش
admin بازدید : 67 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)


بيت کوين (bitcoin) نوعي واحد پول ديجيتال با ضريب امنيتي بالا و بدون واسطه است . بزرگترين مزيت اين واحد پول , ميزان ارزش آن محسوب مي شود . بطور مثال ارزش 1 بيت کوين حدود 800 دلار در بازار هاي آنلاين خريد و فروش مي شود و با توجه به شرايط ارزش اين واحد پولي نيز افزايش پيدا مي کند . براي کسب درآمد با بيت کوين شما ابتدا احتياج به يک حساب بانکي اينترنتي داريد که به راحتي ميتوانيد از طريق اين سايت ثبت نام و يک شماره حساب مخصوص به خودتون دريافت و درآمد هاي بيت کوين خودتون رو به اين حساب منتقل و به فروش برسونيد . در زير بعضي سايت هاي کسب درامد از طريق ptc و Task و ... قرار گرفته است .

http://blockchain.info/wallet/new

براي کسب درآمد با بيت کوين شما ابتدا احتياج به يک حساب بانکي  ( کيف پول ) اينترنتي داريد که به راحتي ميتوانيد از طريق سايت بالا ثبت نام و يک شماره حساب مخصوص به خودتون دريافت و درآمد هاي بيت کوين خودتون رو به اين حساب منتقل و به فروش برسونيد .

اینم چندتا سایت برای شروع کار،کار باهاشون خیلی راحته

Btc Clicks  کسب درآمد از طريق مشاهده تبليغات

Coin Ads  کسب درآمد از طريق مشاهده تبليغات
 

FreeBitc  کسب درآمد بيت کوين بصورت ساعتي با وارد کردن يک کد

 

من خودم تست کردم 100% درسته

 

admin بازدید : 51 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

مقاله های زیادی در اینترنتدرباره ی کسب درآمد از سایت و وبلاگها نوشته شده است اما شاید هیچ کدام از آنهاجامع و کامل نباشند.در این مقاله جامع و کامل سعی دارم روشهای مستقیم و غیرمستقیمبرای کسب درآمد را تشریح کنم.مزیت این روش ها اینست که شما میتوانید بسیاری از آنهارا با هم بکار ببرید.اگر شما هم روشی به ذهنتان رسید که در مقاله نبود لطفا از طریقتماس باما” ما را در جریان بگذارید تا این لیست را آپدیت کنیم.توجه کنید در این مقاله راههای کسب درآمدرا تشریح میکنم نه راههای افزایش درآمد

 

admin بازدید : 64 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

یک راه ساده و نا مطمئن برای مخفی کردن پوشه ه انتخاب گزینه Hidden در پنجره خصوصیات پوشه می باشد . ولی در این روش هر کسی می تواند با رفتن به آدرس زیر فایل ها و پوشه های مخفی شدهء شما را ببیند:

Tools > Folder Option > view > show hidden files and folders

برای اینکه  امکان دسترسی به پوشه مخفی شده فقط در اختیار شما باشد مسیر زیر را دنبال کنید :

  •  روی پوشهء مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه Rename را انتخاب کنید .
  • دکمه ی Alt رو پایین نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید و دکمه Enter را فشار دهید . (الان پوشه ی شما بدون نام شده است . برای مخفی کردن آیکن پوشه مراحل بعد را طی کنید )
  • روی پوشه راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید .
  • در پنجره باز شده روی برگه Customize کلیک کنید .
  •  روی دکمه ی Change icon در پایین پنجره کلیک کنید .
  • در میان آیکون ها ظاهر شده یک آیکن فضای خالی هست ( بدون تصویر ) . بعد از انتخاب این آیکن دکمه OK را کلیک کنید .

اکنون پوشهء شما مخفی شده  و کسی نمی تواند آن را باز کند . (مگر اینکه بر حسب اتفاق روی محل پوشه مخفی شده دو بار کلیک کند )

admin بازدید : 58 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

فن پاسخ دادن...

مردی بطور مسخره به مرد ضعیغی الجسمی گفت تو را از دور دیدم فک کردم زن هستی و آن مرد جواب داد منم تو را از دور دیدم فکر کردم مرد هستی.


فن پاسخ دادن...

چرچیل وزیر چاق بریتانیا به برناردشو که وزیر لاغری بود گفت هرکس تو را ببیند فکر میکند بریتانیا را فقر غذایی فرا گرفته است . برناردشو جواب داد : و هرکس تو را ببیند علت این فقر را میفهمد .


فن پاسخ دادن...

ملا نصرالدین وارد روستایی شد و یکی از اهالی به او گفت ملا من تو را از طریق الاغت میشناسم و ملا جواب داد : اشکالی ندارد چون الاغها یکدیگر را خوب میشناسند.


فن پاسخ دادن... 

مردی به زنی گفت تو چقدر زیبا هستی. زن گفت کاش تو هم زیبا میبودی تا همین حرف را بهت میگفتم . مرد گفت اشکالی ندارد تو هم مث من دروغ بگو.


فن پاسخ دادن...

زوج جوانی در کنار هم نشسته و دختره شدیدا غمگین است. شوهرش بهش گفت : تو دومین دختر زیبایی هستی که توی عمرم دیدم. و دختر با حالت تعجب پرسید پس اولیش کیه؟ شوهر گفت : خودت هستی وقتی تبسم روی لب داری
admin بازدید : 27 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

در دهة گذشته، شيوع چاقي 50 درصد افزايش يافته است. نوع رژيم غذايي و كاهش فعاليت بدني عوامل اصلي اين صعود ارقام شناخته شده‌اند. چاقي عارضه‌اي است كه پيشگيري از آن امكان‌پذير است. پيشگيري از چاقي بسيار آسان‌تر، ارزان‌تر و مؤثرتر از درمان آن است. عارضة چاقي در طي زمان بروز مي‌كند. بنابراين، درمان آن در مراحل شكل‌گرفتة بيماري به تلاش زيادي نياز دارد

 

admin بازدید : 28 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

ایروبیك یعنی فعالیتی كه عضلات بزرگ را به كار می‌گیرد حداقل ۱۲ دقیقه با حالت ریتمیك و موزون. در شرایطی كه سرعت وشدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اكسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد.
«ایروبیك» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشكی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اكسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یكنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اكسیژن و دی اكسید كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافی بدن خواهد شد.
ایروبیك وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمركز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فكری می‌شود.

 

admin بازدید : 21 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

يکي از شگفتي هاي فضا وجود حفره هاي سياه در آن است. مکان هايي که در اثر جاذبه، حتي نور از آن قابل گريز نيست و هرچه در آن وارد شود ديگر خارج نخواهد شد. به اين حفره ها در دانش نجوم، «سياهچال هاي فضايي» گفته مي شود و درصدديم تا در مطلب امروز به نقل از پايگاه کانون دانش، به تشريح اين پديده شگفت انگيز جهان هستي بپردازيم. بر اساس قانون جاذبه نيوتن، هر جرمي داراي نيروي جاذبه بوده و مقدار آن رابطه عکس با مجذور فاصله از آن دارد. در سال1795 «لاپلاس» با استفاده از قانون جاذبه نيوتن، تئوري خود را چنين بيان کرد: اگر جسمي با جرم M آن قدر فشرده شود که شعاع آن، کمتر از مقدار rs شود (2gm/c2=rs ) (g ضريب ثابت جهاني نيروي جاذبه و c سرعت نور)، در نتيجه سرعت فرار از آن از سرعت نور بيشتر خواهد بود. «آلبرت اينشتين» مي گويد: هيچ جسمي نمي تواند از نور سريع تر حرکت کند. اگر دو جسم با سرعت نور در خلاف جهت هم نيز حرکت کنند باز هم نسبت سرعت آنها به يکديگر برابر با سرعت نور است. در واقع سرعت نور حد مطلق سرعت است. با توجه به اين نکته که چون سرعت گريز از حفره هاي سياه بيشتر از نور است پس فرار از آن غيرممکن است. «آلبرت اينشتين» در سال1915 در تئوري نسبيت خود (رابطه نيروي جاذبه، زمان و حجم) وجود اين سياهچال ها را عنوان کرد. اثبات فيزيکي و فرمولي آن تا سال ها ميسر نبود. اما امروزه به وجود آنها پي برده شده است. در اين تئوري، زمان به عنوان يک بعد (زمان فضايي) نيز شناخته شده است. از آنجايي که نور نمي تواند از حفره ها بگريزد پس در فضا چنين جسمي قابل رويت نيست.

 

admin بازدید : 13 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

مَرگ در زیست‌شناسی پایان زندگی موجودات زنده‌است. و در متن‌های دیگر رشته‌ها، ممکن است به نابودی کامل یک روند، یک وسیله یا یک پدیده اشاره کند. به گزارش پارسینه، عوامل وشرایط گوناگونی می‌توانند به مرگ سازواره‌ها بینجامند از جمله شکار، بیماری، نابودی زیستگاه، پیری، سوء تغذیه و تصادفات. در کشورهای پیشرفته، عامل اصلی مرگ انسان‌ها، پیری و بیماری‌های مربوط به کهولت است. در آن کشورها مرگ حیوانات بیشتر در نتیجه کشتار وسیع در کارخانه‌ها انجام می‌گیرد تا از گوشت آن‌ها برای غذای انسان‌ها استفاده شود.

سنتها و اعتقادات در رابطه با مرگ، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های فرهنگ انسان‌ها محسوب می‌شود. ضمناً دیدگاه ادیان در مورد مرگ نیز بسیار با اهمیت تلقی می‌گردد. با توجه به پشرفتهای روزافزون علم پزشکی، توضیح: پدیده مرگ، جزئیات لحظه مرگ و همچنین درک مرگ واقعی، پیچیدگیهای بیشتری پیدا کرده است.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 1,340
  • بازدید سال : 4,975
  • بازدید کلی : 34,872